środa, 30 sierpnia 2017

Projekt "Chłód" #4 - Energia bazy.

   Czołem to będzie już chyba (pewnie na 100%) ostatni wpis na blogu w miesiącu sierpniu. A co w nim? Już o tym piszę choć to dość krótki tekst (leje wodę ile się da aby zrobić z tego coś więcej).

Ukończyłem kolejną wersje "Chłoda" o numerku (-kach) 0.1.7.  Głównym bohaterem tego wpisu jest system energetyczny baz. Już tłumaczę o co chodzi, ale pierwszy w kolejności jest obrazek z gry (i tego czegoś nowego)


Rzut "okiem". Hm? Obrazkiem na nowy panel i procedurę dla bazy.

"Jedziem" z podpunktami :

  1. Nowa procedura "Transfer energii" bardzo zacna to funkcja wreszcie można regenerować już wszystkie "staty witalne" łazika w bazach (tlen, wytrzymałość i energie)
  2. W bazach pojawiła się nowa zmienna opisująca zapas energii. Ale o tym zaraz w następnym obrazku.
  3. Ostatni element to panel obsługi "Transferu energii". Hm? Pewnie wszystko jasne i klarowne do tego miejsca? Tak, nie? 
Następny obrazek. Dalej jesteśmy na ekranie bazy.
    
    Powyższy obrazek to kolejny "nowy element \ zasada" działania baz. Niektóre komendy w bazie są obarczone kosztem użycia wyrażonym w punktach energii. Proste prawda? Nie ma baza energii, dajesz własną z łazika (przetransferowaną) aby użyć np. komendy napełnienia zbiorników tlenowych lub z drugiej strony to łazik nie ma zapasów energetycznych to "sruu" kradnie... tfuu zabierasz z bazy.

To tyle z mojej strony. To Howgh! 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz