poniedziałek, 14 sierpnia 2017

Projekt "Chłód" #3 - Co masz skrzynio w środku?

Sam nie wierze że w ciągu kilku dni daje trzy wpisy na blogu. Jakby to nie ja. Może przez to że robię "jakieś" (jak to brzmi) postępy w "klepaniu na klawiaturze" kodu gry o nazwie "Chłód". W sumie lepiej żebym zabrał się za "Podróżnika pustkowi" ( bo tam mam wszystko tak rozgrzebane że nie chce się tykać nawet kijem).

Ale wracając do celu tego wpisu to zrobiłem kolejny mały kroczek w rozbudowie "Chłoda". Najlepiej jak przedstawię to na jednym (może na dwóch obrazkach) prosto z gry.


Okno bazy z możliwością sprawdzenia co jest w skrzyni.
Obrazek ten ukazuję nową zależność generowania baz. Jak na razie w tej wersji czyli [0.1.6] będzie można natknąć się w wnętrzach baz skrzynie z zaopatrzeniem. Oczywiście takie "cuda" będą mogła mieć jak na razie baza typu :
  • Mieszkalnego \ 35% szans na skrzynie
  • Baza wygenerowana z statusem zniszczona będzie miała skrzynie ale będzie 45% szans aby jej zawartość przetrwała w stanie nie naruszonym.
  • Losuje się tylko jeden... tak jeden przedmiot. Żadnych wielgachnych skarbów.
Następny obrazek. Kończący moją prezentacje zmian (nie dużych ale zawsze coś. Prawda?) w grze na tą chwilę.

Wstępny \ Prototypowy wygląd zaopatrzenia bazy.
Kilka słów (tak zdań złożonych czy coś tam) o przedmiotach w skrzyniach zaopatrzeniowych znajdujących się w bazach. Są one losowane. Więc za każdą nową grą będą inne. Jak na razie losują się tylko słownie (najlepiej) "Trzy" rodzaje (bida z nędzą ^_^) Nawet je napiszę jakie to są a co (to procentowe to szansa wylosowania tego "cosia")  :
  • Pakiet energetyczny \ 50% szans
  • Pakiet naprawczy \ 50% szans
  • Próbnik skanujący \ 25% szans

To tyle. Miłego testowania (bo za graniem nie ma to nic wspólnego :-) ). Howgh!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz