Sam nie wierze że
w ciągu kilku dni daje trzy wpisy na blogu. Jakby to nie ja. Może przez to że
robię "jakieś" (jak to brzmi) postępy w "klepaniu na
klawiaturze" kodu gry o nazwie "Chłód". W sumie lepiej żebym
zabrał się za "Podróżnika pustkowi" ( bo tam mam wszystko tak
rozgrzebane że nie chce się tykać nawet kijem).
![]() |
Okno bazy z możliwością sprawdzenia co jest w skrzyni. |
Obrazek ten ukazuję nową zależność generowania baz. Jak na
razie w tej wersji czyli [0.1.6] będzie można natknąć się w wnętrzach baz
skrzynie z zaopatrzeniem. Oczywiście takie "cuda" będą mogła mieć jak
na razie baza typu :
- Mieszkalnego \ 35% szans na skrzynie
- Baza wygenerowana z statusem zniszczona będzie miała skrzynie ale będzie 45% szans aby jej zawartość przetrwała w stanie nie naruszonym.
- Losuje się tylko jeden... tak jeden przedmiot. Żadnych wielgachnych skarbów.
Następny obrazek. Kończący moją prezentacje zmian
(nie dużych ale zawsze coś. Prawda?) w grze na tą chwilę.
![]() |
Wstępny \ Prototypowy wygląd zaopatrzenia bazy. |
Kilka słów (tak zdań złożonych czy coś tam) o przedmiotach w
skrzyniach zaopatrzeniowych znajdujących się w bazach. Są one losowane. Więc za każdą nową grą
będą inne. Jak na razie losują się tylko słownie (najlepiej) "Trzy"
rodzaje (bida z nędzą ^_^) Nawet je napiszę jakie to są a co (to procentowe to szansa wylosowania tego "cosia") :
- Pakiet energetyczny \ 50% szans
- Pakiet naprawczy \ 50% szans
- Próbnik skanujący \ 25% szans
To tyle. Miłego testowania (bo za graniem nie ma to nic wspólnego :-) ). Howgh!
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz