poniedziałek, 1 stycznia 2018

Z placu boju (tworzenia) #6 - Nowy rok, nowe możliwości.

    Kolejny rok za mną. Następny mam nadzieje będzie o wiele bardziej owocny od tego minionego. Co to moich "ambitnych słomianych projektów" to ostał się na razie "Podróżnik pustkowi", który mimo niezliczonych błędów i "nie mocy twórczej" (tzw. Nie chce mi się. Ale muszem.) cały czasy wlecze to do jakieś grywalnej wersji (co by to nie znaczyło)

    Nie mam chęci (tak nikogo to nie interesuje :) ) tutaj opisać wszystkich zmian (nie że mi się nie chce, tylko lista była by długa) , które zaszły od ostatniego wpisu (Prawie 5 miesięcy temu! nie dbam o bloga, częstotliwość wpisów iście zaskakująca co nie ludzie?) czyli dotyczącego oczywiście "Podróżnika".
Oczywiście nie zostawię tego wpisu bez żadnych konkretnych treści związanych z "Podróżnikiem pustkowi." Należałoby coś dać do pooglądania dla czytelników. Gierki literowe zbyt ładnych obrazków nie tworzą pod magicznym klawiszem "Print Screen" prawda?

Robocza mapa świata do gry. 
    Oznaczyłem tutaj (czerwonymi kreseczkami) miejsca nad którymi pracuje obecnie \ albo będę pracował najbliższym czasie.

Zapełnię te miejsca o :

  • BN-ów (głównie linie dialogowe)
  • Zadania poboczne 
  • Unikatowe przedmioty w sklepach (nowe typy przedmiotów)

Dość ogólnikowo to przestawiłem ale nie ma co się rozpisywać. Zostawię to sobie na późniejsze wpisy. Ewidentnie narzucam na siebie ogrom pracy który pewnie mnie dobije w najbliższym czasie ale będę się starał w końcu to nowy rok (nowe możliwości, częstsze wpisy na blog)
Bez wątpliwości też zajmę się naprawą mechaniki, która chwilowo (jak myślę nie na długo) leży kwiczy. Jest mocno rozgrzebana wiele rzeczy nie działa, jest nie dorobiona oraz ma obecne błędy, babole niszczące całą rozgrywkę (możliwe że przeładowałem to ilością rzeczy które się w grze chciałem upchać a zwiększa to komplikacje tego realizowania)

Co mam naprawić \ zrobić od podstaw :
  • System upojenia alkoholowego (coś jaka w falloucie mniej więcej)
  • Mechanikę areny.
  • Jakość przedmiotów (broń, pancerz) wpływa na współczynniki walki.
Pewnie tych punktów było by więcej ale nie ma co tutaj tego wszystkiego pisać. Jedynie te co miałem akurat na myśli (które wymagają zrobienia aby móc powiedzieć że można grać)

Pusta mapa areny (są tylko BN nie ma mechaniki odbywania walk)
To na tyle. Howgh! Do następnego razu.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz