Jak na razie jest to wersja prototypowa. Systemu "używek" jeśli można to tak nazywać. Każde użycie będzie powiększać stężenie alkoholu w krwi. Oczywiście postacie z wyższym atrybutem wytrzymałości będą mogły wytrzymać więcej, najpewniej dużo będzie zależeć też od rasy postaci.
Obrazki poniżej (dość dużo w tym wpisie będzie obrazków z samej gry) mniej więcej pokazujące co mam na myśli.
Oczywiście nie
będzie tylko ten jeden STATUS od używek. Podzieliłem to na kilka stadiów.
- Trzeźwy
- Lekki Rausz
- Rausz
- Pijany jak cztery bele
- ... martwy
Każdy z tych stanów będzie miał wpływ na współczynniki. Największy pewnie ten ostatni (5). Kończący grę.
To już kończący ten wpis obrazek. Bardziej o niczym choć kto wie. Z ciekawostek to będzie można odwiedzić gorzelnie. (od razu odpowiem nie będzie latania z drewnem do piecyków - kto grał w fallouta 2 ten wie :) ) raczej jest to coś w rodzaju sklepu dla "zakupocholików butelek". Howgh! Do następnego razu.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz