piątek, 27 grudnia 2019

Projekt "Chłód" #18 - Nadmiary pojemników

       Witam w ostatnim wpisie w tym roku. Prawdopodobnie. Jak głoszą pewne słowa. "Nigdy nie mów nigdy".  Nie mam tym razem dwóch zer. (00x). Projekt Chłód dotarł do wersji "liczbowej" równej 0.3.1.

  • Główna zmiana, najbardziej znacząca w tej wersji. Stosowny obrazek pokaże co i jak.

Kolejny raz. Te same literki układają się w ten sam nudny obraz jakich wiele na tym blogu :)

Od teraz wszystkie strefy mają możliwość mieć wygenerowane pewnej liczby pojemników. Dokładnie pokaże "generyczna" tabelka "Word-owa".


Oczywiście nie udało mi się zrobić podziału na rodzaj bazy, strefy podczas losowania typu przedmiotu. Także czasem może się zdarzyć że losowane przedmioty nijak się mają do tego gdzie łazik zadokuje i kierowca zajdzie w czeluściach wnętrza bazy.

Chyba już gdzieś to widziałem?
Tak to wygląda. Mamy menu wyboru pojemnika od A-F (w zależności ile się wygeneruje) gdzie możemy składować swoje niechciane klamoty lub szukać w nich jakiś potrzebnego w danej chwili przedmiotu.



  • Ostatnia zmiana która jest widoczna "gołym okiem". Dotyczy ekranu przedziału transportowego i pojemników. Pod opisem danego przedmiotu pokazuje się to co widać poniżej na obrazku. Komentarz myślę że jest zbędny w tym wypadku.

Co tu jest? Nic nie wiem. Nie orientuje się ja po prostu za mało w to gram.

  • Teraz niewidoczna zmiana. Nie ma co pokazać nawet na obrazku. Znikł "znak zachęty" z okien gry w których nie był potrzebny. Więc od teraz nie będzie kuł w oczy swą obecnością gdzieś skacząc.        

         To będzie już wszystko w tym wpisie. Czy będzie jakiś następny to czas pokaże. Możliwe że powitam was w nowym roku już.

Howgh!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz