piątek, 16 sierpnia 2019

Projekt "Chłód" #13 - Opisowe opisy

      Witam. Tym razem będzie o wiele mniej zmian niż zwykle, oraz mniej treści do przekazania w wpisie. Numerkowo "Chłód" idzie cały czas do przodu jest to wersja 0.2.6 (z odpoczynkowego projektu robi się ten który jest moim "magnum opus" choć ta teza jest na wyrost ale jest).

      Teraz ta część zwyczajowo która pokaże że twórca jednak coś dodaje. Podzielę ten wpisy na dwa pod punkty. Bo tylko 2 (słownie dwie) zmiany wytworzyłem do gry. To zaczynam.

Pod Punkt 1

      Pierwsza zmiana dotyczy okna przedziału transportowego a dokładniej to strefy dla ekwipunku łazika oraz okna skrzyni w bazach. Pojawia się tam nowy element, opisowy dla znajdujących tam się przedmiotów. Nie ma co dalej klepać w klawisze. Pokaże to na stosownym obrazku z samej gry.

Jak by ktoś nie wiedział co z czym (znaczy o czym piszę) to podkreśliłem to na czerwono. 

 Pod Punkt 2

      Ostatni już punkt do pokazania. Tym razem świeża myśl "interfejsowa" mnie naszła i dorobiłem sobie do tego teorie aby polepszyć "życie w grze graczom" i dać im możliwość wyłączenia niektórych komunikatów. Lepiej to jak zwykle ukaże sens tych słów obrazek.

Eee no tak nie ma tutaj czerwieni mazaka. Ale każdy wie "chyba" o co chodzi? Prawda?
     
      Ta wersja tak jak zwykle jest do ściągnięcia na moim chomiku. Zobaczę ile na tym moim "paliwie" słomianym zajadę. Mam nadzieje że dam radę zrobić następną wersje. To będzie na tyle moich wywodów twórczych. To do następnego razu.

Howgh!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz