Należy też coś dodać do "Spalonych słońcem
pustkowi". Podróżnik pustkowi to projekt odskocznia od "Chłodu" czy
odwrotnie (sam nie wiem :)) nie wchodząc w takie porównania lepiej zacznę od tego co udało się jeszcze zrobić do
projektu.
Co znaczą te punkty na obrazku (czerwone) :
- Licznik otrzymywanych punktów radiacji (w Falloucie - tych 3d było liczone na sekundę) u mnie jest co ruch.
- Miejsca powiedźmy skażone, który wypromieniowują w kierunku gracza radiacje GAMMA. Oczywiście otrzymywane dawki zależne są od odległości, skupiska miejsc oraz mocy promieniowania. Te "x" to źródła skażeń.
- Tutaj gracz przyjął na siebie tyle promieniowania aby skutki tego były odczuwalne w formie kar do % do biegłości. Jeżeli gracz chce się wyleczyć z tego będzie musiał odjeść w miejsca bezpieczne od skażeń lub użyć przedmiotu który go z tego wyleczy.
Teraz pora na leczenie i zapobieganie choroby po
promiennej (kolejny obrazek poniżej) :
- Standardowy przedmiot powodujący wzrost odporności na promieniowanie o 50% działa przez jakiś czas więc można próbować dostać się w miejsca skażone.
- Następny przedmiot umożliwia pozbycie się choroby po promiennej. Choć zależy to od dawki przyjętej radiacji. Czasem trzeba użyć kilku przedmiotów tego typu aby skutecznie się wyleczyć.
Ostatnią metodą jest pójście do wioski gdzie można natknąć się na taki przybytek, który zowie się "Sklep medyczny" :
"Nie ma to jak wszystko opisać \ wytłumaczyć na samym obrazku. "
- No cóż (podpunkty są trzeba lać wodę) tak wygląda wnętrze sklep medycznego. Te wykrzykniki to asortyment do kupienia, czerwone małe "m" -> To medyk.
- Okno rozmowy. Jeśli postać gracza ma wiele nałożonych "złych stanów" można tutaj z opłatą adekwatną do ilości i rodzaju statusów się wyleczyć.
To będzie na tyle. Howgh! I do następnego razu.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz