Kilka przykładów do rozwiązania:
- Przedmiot np. woreczek ziół -> Używa się go maksymalnie 5 razy nim zniknie z plecaka. Musiałem oszacować ile wart jest taki przedmiot, który np ma 1 użycie na 5 możliwych.
- Kolejny bardziej skomplikowany to np. Broń Palna -> Prymitywny karabin, który ma możliwość oddania tylko jednego strzału (ładowany coś ala muszkiet) Musiałem wyliczyć cenne amunicji \ lub jej brak oraz stopień zużycia takiej broni liczonej w %.
- Ostatnim elementem bazowej cenny za którą gracz kupi \ sprzeda cokolwiek było sprawdzenie na ile zdolność "Handlu" modyfikuje ostateczną cenne i wpływ reputacji w danej lokacji gdzie znajduje się sklep.
W ostateczność testowy algorytm zrobiłem. "Chyba" -> dobre słowo w tym momencie, ale poradziłem sobie z tym problemem. Choć pewnie w "praniu" wyjdzie że nie. Choć lepiej nie zapeszać. "Klepanie klawiaturowe" gierki jest kontynuowane. Na tyle ile pozwala na to wolny czas i chęci.
![]() |
Widać tam kilka wyliczeń cenowych, taki tryb DEBUG dla mistrza gry \ twórcy :) |
To tyle. Howgh!
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz