Witam. Przez ostatnie kilka wpisów rozwojowych gry. Nie
nastąpiło zbyt dużo nowości które widocznie zmieniały obraz rozgrywki. Tym
razem jest inaczej (mam nadzieje). Choć czuję że już dość zamotałem w mechanice
a ile miotania jeszcze przed mną. Podział zmian przedstawię w kilku punktach. To
tyle słowem wstępu.
Punkt 1 - mapa bazy.
![]() |
Eeee mapa? Wiem nic to nie obrazuje. Ale muszę wypełnić czymś ten wpis. To zielona literka symbolizuję miejsce gdzie jest gracz. |
Punkt 2 - strefy
Pytanie? Po co bym robił mapę bazy. Gdyby nie to że
zachciało mi się "zniszczyć" działające już okno bazy. Postanowiłem troszkę urozmaicić (trudne już życie gracza, grać tak bez celu) życie bazowe
i podzielić bazę na strefy.
Dokładnie na 5 sztuk.
- Dok
- Mieszkalna
- Inżynieryjna
- Magazynowa
- Dowództwa
![]() |
Owoc prawie 14-dniowej (tyle minęło czasu od ostatniej aktualizacji gry) walki z własnym lenistwem "programistycznym" choć nie zawsze tak jest. |
Punkt 3 - ułatwienia mapowe.
Jak to bywa. Każde rozdrobienie działających rzeczy powoduje
u gracza rozdrażnienie z powodu zbyt dużych ilości stukania w klawisze. Tak też
było z mapą. Dlatego wyszedłem na przeciw takim problemom i od razu postawiłem się na
miejscu gracza. Po kilku przechadzkach po bazie. Stwierdziłem. (Ch*j nie gram!)
może nie aż tak ale dystans trzeba mieć.
![]() |
O tam widać mój ułatwiacz. |
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz